למה באמת שאאחל לכם להיות מוטציה?

כולנו שמענו על המוטציה של נגיף הקורונה. המוטציה היא בעצם גרסה מעודכנת יותר של הנגיף. עד שהאנושות כולה התחילה להתרגל לנגיף, ללמוד אותו, לחקור אותו, להבין כמה ואיך בדיוק הוא מדביק, ואפילו לפתח לו חיסון ולהתחיל לחסן את האוכלוסיה - הנגיף פשוט המציא את עצמו מחדש ובא אלינו 'בסיבוב'...! והנה הכל מתחיל מהתחלה. איך זה מדביק, האם זה מסוכן והאם ואיך ניתן להתחסן מפניו? כל השאלות האלו נפתחו חזרה, וכשאנחנו שומעים שמועות על מוטציה שניה (!) האנושות כולה נשארת פעורת פה.

להמציא את עצמנו מחדש

במשפט אחד: כשהנגיף נתקל בבעיה, הוא ממציא את עצמו מחדש והופך להיות בלתי מנוצח. אז כמובן, זוהי צורת עבודה מצויינת אותה כדאי לאמץ להתנהלות העיסקית שלכם, ובכלל לחיים.

פיתוח שרירים!

כאשר רוב בני אדם נתקלים בקיר, הם נעצרים. נתקעים. אבל, הגישה של המוטציה היא: נתקעת בקיר? לך מסביב, תטפס מעל, תחפור מתחת, או שפשוט תסתובב ותלך לכיוון השני ותתחיל את המסע שלך מחדש. נוכל בהחלט לאמץ את הגישה של המוטציה, אך חשוב לדעת שהיא דורשת אימון, ממש כמו אדם שרוצה לפתח את השרירים שלו, צריך להתאמן כדי להתרגל אליה.

איפה נתקעת בעסק?

בידקו מה תוקע אתכם בעסק ופשוט (גם אם זה לא פשוט), תשאלו את עצמכם איך עוקפים את הבעיה גם אם צריך להמציא את עצמכם מחדש, וכך תמשיכו בכל הכוח, בכל מצב. השיווק לא עובד? המכירות תקועות? כבר אי אפשר להגיע ללקוחות? הלקוחות כבר לא מגיעים אליכם? ועוד...

אל תרפו ידיים, תנשמו עמוק, תנתחו את המצב - ותמשיכו הלאה! ואם אתם צריכים להמציא את עצמכם מחדש מוזמנים להיעזר בהקלטה של וובינר שהעברתי יחד עם ברק הס בגל הראשון עם מטדולגיה עסקית פשוטה ויישומית שתעזור לכם מאוד בקישור כאן.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.