מאחל לכם להידבק בנגיף!

תלמדו להיות ויראליים!

המאפיין הכי בולט של נגיף הקורונה הוא הויראליות. הנגיף היקר הזה משקיע המון מאמץ במבצע 'חבר מביא חבר'. עד כדי כך שהגענו למצב שכל חבר מביא כמה חברים! וכאן אני רוצה לאחל לכם שתדבקו מהנגיף ותלמדו ממנו איך להיות ויראליים ושכל לקוח שלכם יביא כמה, וכידוע שאלו הלקוחות הכי טובים.

איך נהיים ויראליים אתם שואלים? הנה כמה כללים חשובים מאוד עליכם כדאי להקפיד: 

א. תשקיעו!

במוצר, בשרות ובלקוחות. הלקוחות שלכם יהיו מרוצים ויפנו את החברים שלהם. כמובן נזכיר כאן את הכלל "האויב של הטוב הוא הטוב ביותר!" אתם צריכים לתת שרות טוב, אל תנסו להיות הכי טובים במדינה, זה לא נצרך ולא ריאלי.

ב. אל תתפתו!

אל תתפתו למכור ללקוחות דברים שהם אינם צריכים, זה מייצר לקוחות לא מרוצים ומזיק מאוד לעוצמת הויראליות שלכם. לקוח לא מרוצה מעביר את המסר הלאה ממש כמו לקוח מרוצה... הויראליות עובדת לשני הצדדים.

ג. לקוחות בעייתיים...

מכירים את התופעה שיש לקוחות "בעייתיים", לעיתים מדובר באנשים בעייתיים, אבל לעיתים מדובר פשוט בלקוחות שלא מתאימים לאופי שלכם. אם נודה עם האמת אנחנו פעמים רבות יודעים את זה מראש, אלא שהלהט (והצורך) למכור גורמים לנו להתפתות לעבוד איתם למרות זאת, אבל בסוף אנחנו מתחרטים על כל רגע. הגדירו אלו לקוחות 'בעייתיים' מבחינתכם ואל תתפתו לעבוד איתם.

ד. תפתיעו!

אחד הדברים הכי כדאיים, וגם הכי כיפיים, זה להפתיע לקוח. זה יכול להיות משהו קטן שאתם נותנים מעבר למה שסיכמתם עם הלקוח, וזה עושה הבדל גדול באווירה, וגורם לאנשים לדבר עליכם. ובצדק.

ה. תעשו משהו...

רוצים שהלקוחות שלכם יביאו לקוחות נוספים? תעשו משהו כדי שזה יקרה. רוב מכריע של העסקים לא עושים כלום בנידון. הנגיף לעומת זאת מפזר בכל אתר ואתר את עצמו כדי שזה יעבור לאדם הבא...ומה אתם עושים כדי שכל לקוח שלכם יביא חבר שלו?

יש הרבה מאוד דברים שתוכלו לעשות, הצעד הראשון, הכי פשוט, הכי זול, הכי יעיל והכי קשה (לרוב האנשים) - הוא פשוט לבקש מהם. הגדירו מתי הזמנים הכי טובים לבקש מהלקוחות שלכם שיפנו את החברים שלהם, ופשוט עשו את זה. הם בטוח ישמחו לעזור לכם, ממש כמו שאתם תשמחו לעזור לבעל מקצוע איתו עבדתם ואתם פשוט מרוצים ממנו.


אז בהצלחה רבה בהפיכת העסק שלם לעסק ויראלי, ואם יש לכם שאלות על היישום - יש לכם את הכתובת שלי למייל לחוזר, נכון?

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.